شاید این جمعه بیاید.... شاید
این که با کسی که بی قرار نیست
صبح و شب
گفتگو کنی که انتظار چیست
خنده دار نیست؟
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت 18:42 توسط تخـریبــچے ســــازنده
|
این که با کسی که بی قرار نیست
صبح و شب
گفتگو کنی که انتظار چیست
خنده دار نیست؟
.::هوالحق و الانصاف::.