تذکر

پشه ها زود به دنیا می آیند و زود از دنیا می روند. مهلت بودنشان خیلی کم است. 
سه روز از زندگی آن پشه گذشته بود و می خواست کاری کند، می خواست خدا را یاری کند... 
دعا کرد و از خدا خواست که توفیقش دهد برای خدمتی بزرگ...

روزی خدا جوابش را داد و گفت: می خواهی کاری کنی؟ باشد، بیا و به پیامبرم کمک کن. نامش ابراهیم است

گفت: خدایا! کاش می توانستم کمکش کنم. ولی ببین چقدر کوچکم، زوری ندارم...
 
خدا گفت: تو می توانی کمکش کنی


پشه مأمور شد به از بین بردن نمرود، پادشاه ستمگر زمان حضرت ابراهیم علیه السلام...
چنان تیز بر او تاخت و چنان تند بر سوراخ بینی اش وارد شد که نمرود فرصت نکرد دستش را حتی بجنباند

سه روز و سه شب یک نفس در آن حفره تاریک جنگید. با همه تاب و توانش، برای خدا و پیامبری که ندیده بودش... 
پس از مرگ نمرود، پشه هم دیگر مرده بود، فرشته ای برای بردنش آمد...
فرشته پشه را در دست های لطیفش گذاشت و گفت: 
تو را به بهشت می بریم. تو جنگجوی کوچک خدا بودی...

*****

مهم نیست که چقدر کوچکی... چقدر ناتوانی...

از خدا که بخواهی می توانی 
خدمتگزار امام عصر روحی له الفداء باشی...

در پناه صاحب الزمان

بــبــار

چشمانم خسته است…

می شود به جای من بباری؟

آشفته

زلف آشفته ی او باعث جمعیت ماست

چون چنین است پس آشفته ترش باید کرد

چه مدرسه ای خوب است؟!

سلام


درد و دل می خوام بکنم..


چرا مدارس تهران نباید خیلی خوب باشن؟
چرا اگه مدارسی هستند که از نظر علمی خوبن باید از نظر اخلاقی و مذهبی قابل قبول نباشن و در حد صفر باشن؟؟
چرا اگه یه مدرسه ای از نظر اخلاقی خوبه نباید خیلی به علم توجهی داشته باشه؟؟

یکی به این چرا های من جواب بده.....

:(

خــــدا

خدایا

خدایا دردمندم ، روحم از شدت درد می سوزد ، قلبم می جوشد ، احساسم شعله می کشد و بند بند وجودم از شدت درد صیحه می زند ؛ تو مرا در بستر مرگ آرامش بخش.

خدایا خسته شده ام ، پیر شده ام ، دل شکسته ام ، ناامیدم و دیگر آرزویی ندارم.احساس می کنم که این دنیا دیگر جای من نیست ، با همه وداع می کنم و می خواهم با خدای خود تنها باشم.

شهید آوینی

آنان که از مرگ میترسند از کربلا میرانند!
...

(جمله ازشهید آوینی)
1کم در بارش فکر کن!

.::حجاب::.

نا امید

انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده


الهی

الهی !

فقرم ندادی مگر گرفتی دستانم

دستم نگرفتی مگر راه رفتنم آموختی

راه رفتنم نیاموختی مگر توشهٴ راهم دادی

توشهٴ راهم ندادی مگر مقصدی روشنم بخشیدی

الهی !
دستانم گرفتی

راه رفتنم آموختی

توشهٴ راهم دادی

و مقصدی روشنم بخشیدی

اما....

الهی !
از خویشتنت به من بخش

که بی تو
افلیجهٴ بی توشهٴ نابلد بی مقصدم

الهی !
من تنهای تنها به تو خشنودم
خشنودیم بخش...

الهـــــــــــــــــی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

شهید مطهرے

شهید مطهرے :
حجابـــ مانند اولین خاكریز جبهہ استـــ 
كہ دشمن براے تصرفـــ سرزمینے حتماً ‌باید اول آن را بگیرد.


مبعث

کفش و لباسش را خودش وصله می زد . 
با غلام ها و کنیزها غذا می خورد . 
اگر با کسی دست می داد ، دستش را نمی کشید تا اینکه طرف مقابل بکشد . 
اگر کسی با او حرف می زد آنقدر صبر می کرد تا حرفش تمام شود . 
اگر اطرافیانش به چیزی می خندیدند ، می خندید .
اگر از چیزی تعجب می کردند ، تعجب می کرد .

همیشه هم می گفت : " بهترین شما ، خوش اخلاق ترین شماست . "

الحق ، این بهترین خودش بود .


اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم


آرام

بزرگترين اقيانوس آرام است
آرام باش تا بزرگترين باشی..

دکتر علی شریعتی

مبعث بر شما مبارک باد.

می دانی؟!

می دانی؟!
یک وقت هایی باید
روی یک تکه کاغذ بنویسی :
" تـعطیــل است. "
و بچسبانی پشت شیشه 
ی افـکارت
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی..!
در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی:
بگذار منتـظـر بمانند ....

این مقدار توان من است !

شعله های آتش زبانه می کشید. شدت حرارت به حدی بود که کسی یارای نزدیک شدن به آن را نداشت. حتی شاهدان از فاصله ای دور به آن می نگریستند.
ماموران با دستگاهی مخصوص ابراهیم علیه السلام را به درون آتش افکندند.
ناگهان پرنده ای کوچک بر فراز آن دریای آتش به پرواز در آمد در حالی که قطره ای آب در منقارش حمل می کرد.
از او پرسیدند: چه میکنی ؟
گفت: برای یاری ابراهیم آمده ام.
گفتند: تو و این قطره آب و این آتش عظیم؟
گفت: این مقدار توان من است..

امام صادق علیه السلام فرمودند:
 هرکس دوست دارد از یاران قائم به شمار آید پس باید منتظر باشد و در حال انتظار، اهل دوری از گناه و عمل به نیکی های اخلاقی باشد.
پس اکر در چنین حالتی از دنیا برود و پس از او قائم قیام کند، پاداش او همچون پاداش کسانی است که او را درک نموده اند.
غیبت نعمانی باب 11 حدیث 16

خدایا !

خدایا !

در روز حشر، 
پیش چشم آنان که دینشان را از ما آموختند 
شرمنده مان مکن 
و ما را باعث گریز و نفرت مردم از دین مگردان..

☂دلگیـــــ رم از خودم ☂

☂دلگیـــــ رم از خودم ☂

ڪـہ تڪـلیف بندگے را شانہ خالے ڪـردم و به بیراهہ ها از صراط مستقیم مشتاق تر بودم °•ิ.• ゚゚

اے روشنـــ☀ــــاے محض ...

آیا صدا زدטּ⟨تو ⟩ ، اعترافے عاجزانہ نیست بر ایـטּ کہ هنوز بیـטּ مـטּ و تو، فاصلہ ها حاڪـم استـــ و جدایے ها مستولے !؟

◆ 【 درگیر زمیـטּ بودم به آسماטּ نرسیدم∼∼∼】


◄◄◄شبیہ قاصـ☀ــدڪ پُرم از هوآے پریدטּ℘°•ิ.• ゚゚℘

>> تراژدی های حزب اللهی ها :

>> تراژدی های حزب اللهی ها :

فحش اگر بدهند آزادی بیان است
جواب اگر بدهی بی فرهنگی.....

سوال اگر بکنند ازاد اندیشند
سوال اگر بکنی تفتیش عقاید است

مسخره ات بکنند انتقاد است
جواب بدهی بی جنبه ای....

تهدیدت اگر بکنند دفاع کرده اند
تهدید اگر بکنی خشونت طلبی


حزب الله را و حزب الهی بودن را با تراژدی هایش دوست دارم


سلام0

یه جرفیه

دارم این چن روز همه جا میگم

بعد از سلام!
تو دنیا فقط دو تا کشور داریم که حکومت دینی دارن...

یکی ایران اسلامی

و دیگری فلسطین اشغالی یا اسرائیل یهودی..

ما در راه رسیدن به زمان موعود

و اون ها در راه رسیدن به زمین موعود..

خیلی حرفه که فقط دو تا کشور و یکی ما و دیگری دشمن سفت و سخت ما..

حالا تو پست های بعدی در طول تابستون بیشتر می نویسم!!

یاعلی

التماس دعا

آب پز!!

در خیابان به من گفت :

در این گرمای تابستان زیر چادر آب پز نمیشی؟؟؟ 

و بعد انگار کسی در گوشم گفت :


...قل نار جهنّم أشدّ حرّا (توبه، 81)


بگو که آتش جهنم بسیار سوزان تر است



شهید چمران

به نام خدا

از چمران پرسیدند:


تعهد بهتر است یا تخصص؟

گفت:

«می گویند تقوا از تخصص لازمتر است، آن را می پذیرم.

اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست.»


Inline image 1


مردی که یک نسل تربیت کرد

مرید در میان مرشدان

Inline image 2



ای خدا! 
من باید از نظر علم از همه بهتر باشم مبادا دشمنان مرا از این راه طعنه زنند
بایدبه آن سنگدلانی که علم را بهانه می کنند و به دیگران فخر می فروشند ثابت کنم خاک پای من هم نخواهند شد ، باید همه ی آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم و

آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین فرد روی زمین باشم

شهید دکتر مصطفی چمران

"سید مرتضی آوینی"

گمشدگان "خاک" اگر می فهمیدند که تا "افلاک" راهی نیست این همه سرگردانی نمی کشیدند.


هوالمحبوب



هذا یوم الجمعه؛


خداوند...!

دیشب خیلی ساده

دلم برایت

تنگ شد...


آنجا که می گفت :

هبنی صبرت علی عذابک...!

فکیفــــــ !

اصبر علی فراقــــــک ؟!


این چگونه اش دارد مرا می کشد...!

...


یهودی/مسلمان

اگر یک یهودی شخصی را بکشد ، 
هیچ ربطی به دین یهودیت ندارد .

اما اگر مسلمانی به جرمی متهم شود،
اسلام را متهم اصلی می دانیم.

ســـوریـــه

///افشای مکالمه تلفنی دو تروریست سوریه برای بدنام كردن دولت سوریه
تلویزیون سوریه تلفن2تروریست را پخش کردكه یکی از اینها بدیگری می‌گوید: سر گروگان‌ها و همه کسانی که نزد ما در تفیل اسیرند ببر و تصاویرشان را در اینترنت منتشر کن [مبنی بر ] اینکه نظام سوریه کشتاری مرتکب شده و بگذار جوانان اندکی در رسانه‌ها خبرسازی کنند.
همه را به صف کن و تصویرشان را ضبط کن. لباس‌هایشان را در بیاور و بگو که کشتاری شده است. تصاویرش را در رسانه‌ها منتشر کن زیرا دو روز بعد تحرکی بین‌المللی [قرار است] آغاز بشود.

برادر

برادری به تعداد نیست ، به وفاداری است

یوسف یازده برادر داشت وحسین (ع ) ، تنها عباس (ع) را . . .

.

حکایت آدم های کوچک

خــــوب

از آدم‌ها بگذر! 

دلت را گنده‌تر کن . 

ناراحت این نباش که چرا جاده‌ی رفاقت با تو همیشه یک‌طرفه است ؛ 

مهم نیست اگر همیشه یک‌طرفه‌ای ! 

شاد باش که چیزی کم نگذاشته‌ای 

و بدهکار خودت ، رفاقتت 

و خدایت نیستی !



پ.ن:
برای من که این روزا خیلی خوب دلنوشته ای بود....بقیه رو نمی دونم.

استاد پناهیان

بسم الله الرحمن الرحیم

بخشی از سخنرانی حاج آقا پناهیان در اعتکاف 91 دانشگاه تهران درباره ولایت و ولایت پذیری

:

افرادی که در جامعه ما ادعا می کنند ولایت امیرالمومنین را قبول دارند
اما ولایت فقیه را نه 
 ... دروغگو هستند


کل سخنرانی را از طریق لینک زیر بخوانید

دو رکعت نماز

الإمامُ الصّادقُ علیه‏ السلام : 

مَن صَلّى رَكعتَین‏یَعلَمُ ما یقولُ فیهِما ، انصَرَفَ ولَیسَ بینَهُ وبینَ اللّه ذَنبٌ .

امام صادق علیه‏ السلام : هر كه دو ركعت نماز بخواند و بداند در آنها چه

مى‏گوید ، نمازش كه تمام شد ، گناهى میان او و خداوند باقى نماند .


الكافی : 3 / 266 / 12 منتخب میزان الحكمة : 328