مُنَّ عَلَّیَّ بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّار...
کمر شکسته ترینم...
اگر گناه وزن داشت؛
هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،
خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،
و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم...
به یاد شهید زین الدین...
یک بار با مهدی و چند نفر دیگر از خط بر می گشتیم اهواز. راه طولانی بود و همه خسته شده بودیم. مهدی گفت: برای این که بیشتر از این خسته نشیم و حوصلمون سر نره، هرکس یه حدیث که بلده، بگه.
وقتی دید بچه ها من و من می کنند، گفت : اصلا خودم شروع می کنم؛ حدیثی که گفت این بود: "القلب حرم الله، لا تسکن حرم الله غیر الله"
خیلی تا کید داشت که در جمع هایمان همیشه حرفی، نقلی از ائمه باشه...
همیشه بچه ها رو تشویق می کرد به حفظ احادیث و بچه ها هم کم کم یاد گرفتند و همیشه دنبال حفظ یه حدیث جدید بودند...
به نقل از کتاب "تو که ان بالا نشستی"
مخلص کلام اینکه: الذین هن عن الغو معرضون...
حالا ما تا دور هم جمع می شیم، چی می گیم؟!!!...
پی نوشت: حدیثی که شهید گرامی نقل می کنند هم خیلی جای تامل داره!...
اولین پست خوشگل اینگلیسی تقدیم به انگلیسی زبانان!!
جمله های طلایی
مالی ارزشمند تر از عقل ،
و فقری شدید تر از نادانی ،
و همراهی بهتر از خوش اخلاقی ،
و یاوری شایسته تر از مشورت نیست .
(دیو جانس)
کمک را از که بخواهیم؟ پاسخ به اشکال اهل سنت به شیعیان
نزد خدا دین اسلام است..
خواهرکم :
ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺳﻔﺖ ﺑﭽﺴﺒﯿﺪ !
ﻗﺪﺭ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﯿﺪ ....ﺍﺭﺯﺍﻥ ﻧﻔﺮﻭﺷﯿﺪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ؛
ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ، ﺑﻪ ﺣﺮﻓﯽ ، ﺑﻪ ﻧﻘﻠﯽ ، ﺑﻪ ﻫﺪﯾﻪ ﺍﯼ ، ﺑﻪ
ﺍﻧﺪﮎ ﺗﻮﺟﻬﯽ ...
ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺗﻼﺵ ﮐﻨﺪ.
ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻧﺘﺎﻥ ﻫﺰﺍﺭ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ
ﮐﻨﺪ.
ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻗﺪﺭﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﺪ . ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺑﻬﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﺩ .
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﻣﻔﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺭﺍ ﻣﻔﺖ ﻫﻢ ﺍﺯ
ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ...
با توام خواهرکم :-)
پانزده توصیه حاج محمد اسماعیل دولابی(رحمة الله عليه) در خصوص زندگی مومنانه:
حجاب
سال جالب
واقعا باعث تاسفه!...
دست خانـــم بزک کرده اش را میگیرد و به کوچه و خیابان می آورد..
نمـــیدانم به نمایش گذاشتن زیبایی های خانومـــش برای دیگران..
از خــــود گذشتگی است یا از خــــدا گذشتگی..!!
لطفا مرا مسخره کنید.
چرا که نوح را مسخره کردند. (هود (11):38)
موسی را مسخره کردند. (شعراء (26): 25)
هود را مسخره کردند. (احقاف (46): 26)
و در یک کلمه مسخره شدن، تنها شکنجه ی مشترکی بود که همه ی پیامبران آن را تجربه کردند. (حجر (15):11)
سخت ترین شکنجه ای که بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) وارد آمد. تا آن که خدا برای دلجویی رحمه للعالمین اینگونه فرمود: (اگر تو را استهزا كنند نگران نباش،) پیامبران پیش از تو را (نیز) استهزا كردند. (انعام(6):10 و رعد (13): 32 و انبیاء (21): 41).
اما بدانید خداوند وعده داده است: از آنان روى گردان! ما شرّ مسخره كنندگان را از تو دفع خواهیم كرد. (حجر (15) :95)
تا در روز قیامت بگویند: «افسوس بر من از كوتاهیهایى كه در اطاعت فرمان خدا كردم و از مسخره كنندگان (آیات او) بودم!» (زمر (39): 56). پس مرا هم مسخره کنید!
: http://www.askquran.ir/thread24027-30.html

سالروز ترویج عفاف و حجاب گرامی باد.
به مناسبت سالروز حجاب و عفاف
من زیبایی را دوست دارم، تو نیز.
من آزادی را دوست دارم، تو نیز.
من آسایش را دوست دارم، تو نیز.
من رضاء را دوست دارم، تو نیز.
من حجاب را دوست دارم، تو اما نه!
من به چادر بر سرم افتخار میکنم، تو اما گویا سنگینی نواری بر سرت آزاردهنده است!
اینجاست فرق من و تو؛
من زیبایی را برای خود و خانوادهام میخواهم و تو برای غیر.
من آزادی روحام را میخواهم و تو آزادی نفسات را.
من آسایش دو دنیا را میخواهم و تو آسایش دنیای دنی را(هرچند که از همان هم محرومی!).
من رضای الله را میخواهم و تو رضای الاه را.
یادت بیاورم؛
حجاب را من نخواستهام؛
معبود و معشوقات خواستهاست.
عاشق هم که جز رضای معشوق، چیزی نمیخواهد!
از: http://effat.ir

شکر نعمت
شكر نعمت های گذشته موجب می شود
كه خدای متعال نعمت های تازه ای به انسان لطف كند.
امام حسین(ع)
گناه مکن
و تماشای تو زیباست ...
جایی روی تابلونوشت های جمکران خواندم :
« با چشمهایی که می خواهی با آن جمال حضرت مهدی(ع) را تماشا کنی، گناه مکن!! »
هر بار که می روم می خوانم و هر بار فراموش می کنم...
فراموش می کنم برای دیدن تو دیده ای وارسته از دنیا مرا می باید...
فراموش می کنم برای لمس نگاهت، باید از زمین بُرید ...
فراموش می کنم...!!
پیش کش به ساحت قدس حضرت ولیعصر(عج)
شیخ حسن الشحاته ،شهادت نیمه شعبان 1434، به دست مزدوران سلفی، به جرم شادمانی برای میلاد موعود
عیدانه تو جان تو شد، غوغا شد
پیداست که قتلگاه یاران علی است
هر خانه که خانه غم زهرا شد
تا عشق علی هست، مسلمان زنده است
با لشکر سبز یار، برمیگردد
این مرد که با نیمه شعبان زنده است
با هدیه جان، منتظر اربابی
بر خاک کشیدند تو را مثل حسین(ع)
تا معنی انتظار را دریابی
فریاد حسن شحاته جاویدان است
مظلوم، به خاک کوچهها بردندش
این نعش شهید نیمه شعبان است
چه مقاله زیایی نوشته بود آقای شریعتمداری در کیهان خطاب به حضرات! اخوان المسلمین مصر که اگر شما اکنون موقعیت عرض اندامی پیدا کرده اید به برکت انقلاب اسلامی ایران است. حالا همین آقای مرسی علناً اعلام می کند به سوریه بروید و شیعیان را بکشید چرا که علمای الازهر خون شیعیان را مباح دانسته اند!!! دست خودم نیست اما این جنایت ها را که می بینم احساس می کنم چقدر این سلفی ها شبیه دومی هستند هم گفتارشان و هم اعمالشان! |
احترام به حجاب
امروز توي مترو نشسته بودم كه توي ايشتكاه هفت تير يك مادر و دختر سوار شدند دختري ده يازده ساله مادرش حجابش خوب بود مانتو ازاد و خوب پوشيده بود و روسري برزك كه كليپس زده بود و جاييش ديده نبود دخترش مانتو ازاد و خوب پوشيده بود و شال تا رسيد تو قطار كفت مامان خيلي كرمه.و شالش را باز كرد و داد به مادرش و اون هم جيزي نكفت و عادي برخورد كرد من تعجب كردم دختر خانم موهاي فر ريز طلايي داشت رفتم جلو و كفتم جه موهاي قشنكي من خيلي اين مدل مو را دوست دارم جه رنك قشنكي مادرش و خودش لبخند زدند و كفتند ممنون لطف داري كفتم جندسالته خانم خوشكل كفت يازده كفتم پس به سن تكليف رسيدي جشن تكليف هم كرفتي دختر خانم تعجب كرد از حرفم و من از تعجبش شوكه شدم كه مادرش كفت ما مسلمان نيستيم ولي به خاطر احترام به ارزشهاي شماءبايد حتما حجابي مثل شما داشته باشيم من عذر خواهي ميكنم كفتم نه من بايد عذرخواهي كنم كفت هنوز نتونستم خيلي اين رو به دخترم بفهمونم كه بايد به احترام شماها حجاب كنه اين حرف شما ميتونه بهش كمك كنه ممنون ديكهءنميدونستم جي بكم شال دخترش را خيلي خوب سرش كرد حتي بهتر از برخي مسلمانان حجاب داشت واقعا تعجب كردم
چرا واقعا غير مسلمانان به ما اين طور احترام ميكذارند و به خاطر ما حجاب ميكنند ولي برخي مسلمانان اينطور نيستند ؟؟؟؟؟










.::هوالحق و الانصاف::.