سلام

فقط با اخلاقِ ما کار ندارد بلکه با "سبک زندگیِ" ما نیز کار دارد.

مثلاً اینکه ما عصبی‌مزاج هستیم یا نه، جزء سبک زندگی نیست
(بلکه به اخلاق مربوط می‌شود)،
اما اینکه چگونه عصبانیت خود را ابراز کنیم جزء سبک زندگی است،
مثلاً اینکه با ناسزا گفتن، فریاد زدن، شکستن ظروف و ...
عصبانیت خود را بروز دهیم جزء سبک زندگی محسوب می‌شود.
دین به سبک زندگی ما کار دارد ...

(استاد پناهیان)