نکته
✜
◄ 【 إِنَّ الَّذِینَ یَخْشَوْنَ رَبَّهُم بِالْغَیْبِ 】
دارم فکر مے ڪنم
چہ شیرین مے شود وقتے
ڪسے در تنهایے هایش هم
بہ یادت باشد !!
و
چہ عزیز مے شود آטּ ڪَس براے تو ..
خودت هم گفتے :
◄ 【 لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ كَبِیرٌ 】
بے قرآر نوشت :
◄ 【 ألَم یَعلَم بأنَّ اللهَ یَری 】
عاشق بدانَد یا ندانَد ..
هر جا ڪہ باشد ..
تو را مے بند ..
✔ راه و رسم ِ عاشقے یادِماטּ بده خــدا
✜
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت 17:15 توسط تخـریبــچے ســــازنده
|
.::هوالحق و الانصاف::.