+ نوشته شده در جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت 22:1 توسط تخـریبــچے ســــازنده
|
.::هوالحق و الانصاف::.
این وبلاگ تقدیم می شود به :
نـــــــــگرانـے هاے مـــــادرم،
خســــــتـگے هاے پـــــدرم و
عشــــق_ پــــاک_ همســرم..
__________________________ این وبلاگ رو با تموم احساسم مے نویسم... امیدوارم خوشتون بیاد. سعی کردم که وبلاگ حاوی نکات کوتاه و خواندنے باشه.. به دلیل اینکه نکات کوتاه هستند و وبلاگ زود به زود به روز میشه، پیشنهاد مے کنم که به آرشیو هم مراجعه کنید.. ضمنا گذاشتن نظر ، واسه ادامه دادن دلگرمم میکنه... در آخر ممنون از بازدیدتون. __________________________
دنیا تعظیم کرده است تو قد افراشتهای میهن گلهاے محمدی! شب اندیشان چراغ خانهات را خاموش مےخواهند «میـــهن آفتــابیِ» من! در خیزشے شگرف مےسازمت باشکوهتر از شهر آفتاب با قدرتی به همت مردان انقلاب... _________________________
اینجا آسمان از دل من تیره تر است. روزگارم ابرے است. من اگر تنهایم یاد تو با من است. مهربانم! روزگارم ابرے است. کاش اینبار جاے خورشید، تو آفتابـے شوے...
.:آقا جان بیا:. _________________________
در آخر از دوستاے خوبم خواهشمندم هرگز، هرگز و هرگز نظر خصوصے نذارن! ممنونم
راستـے:
""کپـے بردارے از مطالب با ذکر یک صلوات بر محمد و آل محمد مجاز مے باشد...""
التماس دعا یا علی
+ لطفا اگر نظر میذارید که به شما جواب داده بشه، آدرس وبلاگ یا ایمیلتون رو بذارید در غیر اینصورت نظر شما حذف میشه چون شخصی وجود نداره که از نظرش دفاع کنه و ما بتونیم باهاش در تماس باشیم.
+تمام "بی ربط" ها از وبلاگ دوئل با اجازه ی ایشون برداشت شده.