حرف حق!!
دیالوگ جالب ِ ســریال " سقوط یك فرشته "
نیما و سارا _ بام تهران_ بالای بانجی جامپینگ
من اسم اینجارو گذاشتم : سقـــوط فرشـته
منم میخوام بپـــرم
با چــادر كه نمی تونی بپری ... باید چـــادرتو دربیاری
این قانونـــه سقوطـــه ...
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت 10:21 توسط تخـریبــچے ســــازنده
|
.::هوالحق و الانصاف::.