سلام0
یه جرفیه
دارم این چن روز همه جا میگم
بعد از سلام!
تو دنیا فقط دو تا کشور داریم که حکومت دینی دارن...
یکی ایران اسلامی
و دیگری فلسطین اشغالی یا اسرائیل یهودی..
ما در راه رسیدن به زمان موعود
و اون ها در راه رسیدن به زمین موعود..
خیلی حرفه که فقط دو تا کشور و یکی ما و دیگری دشمن سفت و سخت ما..
حالا تو پست های بعدی در طول تابستون بیشتر می نویسم!!
یاعلی
التماس دعا
+ نوشته شده در جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت 5:21 توسط تخـریبــچے ســــازنده
|
.::هوالحق و الانصاف::.