یه جرفیه

دارم این چن روز همه جا میگم

بعد از سلام!
تو دنیا فقط دو تا کشور داریم که حکومت دینی دارن...

یکی ایران اسلامی

و دیگری فلسطین اشغالی یا اسرائیل یهودی..

ما در راه رسیدن به زمان موعود

و اون ها در راه رسیدن به زمین موعود..

خیلی حرفه که فقط دو تا کشور و یکی ما و دیگری دشمن سفت و سخت ما..

حالا تو پست های بعدی در طول تابستون بیشتر می نویسم!!

یاعلی

التماس دعا